Enemy Flag 1.9.1
Zasadniczo miało być to tylko poprawkowe wydanie ale jakoś tak wyszło że zrobił się z tego update na miarę dawnych wersji. Szczegółowa lista zmian w dalszej części posta, a z rzeczy najbardziej istotnych to poprawki w komforcie przebywania na serwerach rankingowych, mały tuning dźwięków, balans gry oraz standaryzacja i poprawki serwera. Serdecznie zapraszam do pobierania nowej wersji i dzielenia się nią ze znajomymi :).
Enemy Flag 1.9.1
- dodana możliwość zmiany drużyny na serwerach rankingowych,
- dodana możliwość wejścia w tryb obserwatora na serwerach rankingowych,
- dodano powiadomienie na pasku zadań w sytuacji w której wymagana jest aktywność gracza (nowa osoba pojawiła się w grze lub rozpoczęła się tura gracza),
- dodana nowa mapa (2) Hideout.efm,
- nowy, bardziej dopasowany do klimatu gry, podkład muzyczny,
- zmienione niektóre dźwięki gry,
- normalizacja poziomu głośności wszystkich dźwięków gry,
- zmieniona czcionka napisów nagłówkowych,
- komunikat o tym przez kogo został wyeliminowany gracz nie jest dłużej wyświetlany,
- możliwa częstsza zmiana trybu obserwatora,
- poprawione „miejsce kliku” kursora,
- poprawiony błąd powodujący wyświetlanie serii komunikatów w przypadku nagłego odłączenia od serwera gry,
- zwiększona liczba punktów akcji przyznawanych za ratusz (0,9 -> 1),
- zmniejszona liczba punktów akcji przyznawanych za „otwarty sektor” (1/80 -> 1/100),
- zwiększona liczba doświadczenia przyznawana za wyburzenie muru drewnianego (5 -> 8),
- zwiększona liczba doświadczenia przyznawana za wyburzenie muru kamiennego (10 -> 15),
- zwiększony poziom doświadczenia od którego możliwe jest budowanie muru kamiennego (125 -> 135),
- zwiększony koszt w złocie wieży obserwacyjnej (80 -> 90),
- gracz komputerowy ciut rzadziej buduje mury,
- dodana zmienna sv_mods,
- dodana zmienna sv_maxclients,
- dodana zmienna sv_maxteamplayers,
- dodana zmienna sv_allowsharedip,
- zmieniony sens zmiennej sv_maxplayers,
- zmieniona nazwa zmiennej sv_forceenemy na sv_allowspectate,
- możliwość zmiany wartości zmiennej sv_fastbotprocessing w trakcie trwającej gry,
- poprawione nieprawidłowe wyświetlanie wartości zmiennej sv_public,
- ujednolicone nazwy komend (/addbot -> /add_bot, /addmaps -> /add_maps, /addwatch -> /add_watch, /loadplugin -> /load_plugin, /unloadplugin -> /unload_plugin),
- inne zmiany i poprawki,