Specyfikacja
Specyfikacja techniczna
Domyślny port TCP/UDP gry | 47150 |
---|---|
Domyślny port HTTP dostępu zdalnego | 47180 |
Specyfikacja gry
Maksymalna liczba graczy | 16 |
---|---|
Rozmiar mapy | 20 / 20 sektorów |
Przyrost punktów akcji co rundę | 8 +1 punkt / 50 sektorów wewnętrznych (otoczonych z każdej z 4 stron własnym polem) +1 punkt / 100 sektorów zewnętrznych +1 punktu / 1 dodatkowy ratusz |
Przyrost złota co rundę | 2 +(4 – 8) / kopalnię +(16 – 20) / kopalnię (na złożu surowca) |
Przyrost armii | 1 żołnierz / 2 nieudane ataki wroga |
Przyrost doświadczenia | 1 / atak sektora 1.5 / przejęcie sektora 0.5 / wybudowanie budynku 15 / zniszczenie ratusza 10 / zniszczenie baraku 10 / zniszczenie kopalni 5 / zniszczenie wieży obserwacyjnej 8 / zniszczenie drewnianego muru 15 / zniszczenie kamiennego muru 20 / wyeliminowanie gracza Wszystkie liczby odnoszą się do sektorów/budynków wroga. Za odpowiedni sektor/budynek neutralny przydzielane jest tylko 25% podanego doświadczenia. |
Produktywność baraku | 20 żołnierzy +2 żołnierzy / 1 posiadany już barak +1 żołnierz / 1 posiadany już, uszkodzony barak |
Limit punktów akcji | 12 +1 / 8 punktów doświadczenia (nie więcej niż 200) |
Limit armii | 200 |
Limit złota | 20000 |